loading...
همکاری در فروش
همکار پی بازدید : 33 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
     

طومار عشق

طومار عشق

دوستت دارم را به 17 زبان مختلف

به كسي كه دوستش داريد بگوييد

هديه اي ارزنده وبه ياد ماندني

بهترين هديه براي غافلگير كردن كسي كه دوستش داريد

مناسب براي سالگرد ازدواج و............

زيباترين جمله دنيا به 17 زبان مختلف

 هديه اي ماندگار وفراموش نشدني

همه علاقه خود را فقط با همين يك

 هديه به طرف مقابل ابزار كنيد

نوشتن دوستت دارم

آخه به چه زبوني بگم "دوستت دارم"

هديه اي فانتزي وبسيار زيبا

به 17زبان زنده دنيا بگوييد "دوستت دارم"

هديه اي عاشقانه براي كسي

كه قلبا به او عشق مي ورزيد

 

کادوی تولد

با طرحي فوق العاده و چشم نواز

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد....

تقديم به تمام دختران و پسران آريايي...

طراحي تحسين بر انگيز، و زيبا

مدل بسيار پرطرفدار پسران و دختران جوان

کادوی تولد برای مادر

دوستت دارم را به 17 زبان مختلف

به كسي كه دوستش داريد بگوييد

هديه اي ارزنده وبه ياد ماندني

بهترين هديه براي غافلگير كردن كسي كه دوستش داريد

مناسب براي سالگرد ازدواج و............

کادوی تولد روز عشق

آخه به چه زبوني بگم "دوستت دارم"

هديه اي فانتزي وبسيار زيبا

به 17زبان زنده دنيا بگوييد "دوستت دارم"

هديه اي عاشقانه براي كسي

كه قلبا به او عشق مي ورزيد

هدیه ارزان                 هدیه زیبا

.
خرید اینترنتی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 6,697
  • بازدید کلی : 20,958